Usch

Jobbig helg!
Ännu värre än att helgen varit jobbig är att det är skola imorgon igen..!

I fredags var det först NRJ in the park på Liseberg och sedan födelsedags fest för Madde och Magda.
Hela dagen mådde jag jätte bra och var ovanligt glad, men sen på liseberg började jag må dåligt och ett tag in på festen började jag må ännu sämre, det slutade med att jag satt ute och spydde och fick åka hem vid tolv-ett, fast jag egentligen skulle sovit över hos Anna.

Sjukt tråkigt och jag blev jätte arg på migsjälv för att jag mådde så dåligt, just när det var fest och vi kunde haft jätte kul. Fick ännu sämre samvete för att jag drog med Carro och Anna ut från festen flera gånger för att jag mådde så dåligt.

Jag åkte hem och hela lördagen mådde jag smått illa, men ja spydde i alla fall inget mer  - haha asså förlåt att jag berättar detta ;)

Idag däremot har jag inte mått illa alls, men nu har jag ont i halsen istället... hoppas jag mår bättre imorgon igen för jag är trött på att inte göra någonting!

Imorgon har jag i alla fall sovmorgon till sent! Jag börjar med lunch, så den skiter jag ju i o äter hemma, och sen har jag bara två lektioner! :)

Det var allt jag hade att berätta om min helg, hoppas ni haft en betydligt bättre ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0