solen skiner igen! :D

Vaknade i morse och solen sken! :D
Gissa om jag blev glad!?
Hela dan har jag gått runt i bikini, ja eller mest legat ute o pressat såklart!
Kletade in en hel massa sololja för att färgen skulle sätta sig fort och jag tror jag lyckades ganska bra :)

Benen känns brunare, och magen oxå, så nu måste jag bara träna mig till samma form som jag var i innan sommaren började ;) En bra början skulle ju vara att sluta äta en massa skit - men det går helt enkelt inte om man är jag - så jag får helt enkelt försöka dra mig till gymmet oftare! Haha min plan är byggd för att misslyckas! men anyway så ska jag försöka... ett tag :P

Imorgon ska det visst regna igen, o samma på fredag, men sen säger "dem" att solen ska komma tillbaka, så om det är någon som är pigg på att åka o bada till helgen så ropa bara så e jag på! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0