Okej nu börjar...

...jag tröttna på att göra inget alls.

De senaste dagarna har jag bara legat och solat och gjort absolut ingenting!

Vart är alla människor??
Alla är försvunna och utspridda på olika ställen, kan inte bara alla komma hem nu?? xD

Snart börjar skolan och sommarlovet har gått aldeles för fort!!
har inte hunnit med allt jag vill göra jue!

Vi skulle tälta, det har vi inte gjort!
jag har typ badat tre gånger denna sommaren, förutom turkiet då, och det suger.
Jag vill samla ihop folk, åka till nån strand eller nått och grilla, bada och bara umgås.
Nått sånt har vi heller inte gjort :(

Turkiet är det bästa minnet med hela sommarlovet och jag längtar tillbaka något sjukt mycke!!
Så jäkla skönt att bo ihop och kunna gå till stranden varje dag, och ut och dansa på kvällarna och störa sig på alla turkar som ropar äckliga saker efter en.
haha som en dag när anna gick och käkade glass och en turk ropade typ "Lucky icecream, i wish i was you"
jag saknar våra wet t-shirt contests i lägenheten och den jäkla solstolskillen som ville han var gift med jossans mamma! Jag saknar de jäkla böneutroparna som väckte en på natten, och den förbannadee hettan som höll på att mörda en på väg till stranden och när man rullade runt i sängen och försökte somna. Jag saknar allt! fan va jag vill tillbaka!

Jag hoppas att jag och anna - om inga fler är på - hittar en restresa och drar nånstans, när dem blivit lite billigare!

För att byta ämne har jag inte bestämt mig för vad jag passar bäst i än! Ja alltså hårfärg då!
Tycker det är sjukt mycket skönare att vara brunett för jag blev galen på att behöva tvätta håret varje dag för att det såg fett ut annars. Men samtidigt gillar jag att vara blondin galet mycket! Men jag antar att jag får vara brunett ett tag nu och se :P
Fast snart behöver jag färga om det eftersom jag inte har permanent färg utan en sexveckors färg och det känns redan lite blekt. Och det är ändå inte den färgen jag vill ha, ja tror jag vill ha en färg med lite mer rött i...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0