förlåt :P

Lite dålig uppdatering på sista tiden, får la ta och be om ursäkt för det, men jag har haft fullt upp med att leka mamma och städerska här hemma samtidigt som jag försökt ha lite skoj de sista dagarna på lovet.

Jag är galet trött på att laga mat varje dag, och att diska två gånger om dan typ, och att städa undan efter min syster eftersom hon säger att hon ska göra det senare men det blir aldrig av...

Men nu är föräldrarna tillbaka hemma så jag slipper i alla fall lite av grejjerna nu...

Skolan börjar snart och jag är depp!

Idag var jag på bio med Carro och Anna, vi såg "Sommaren med Göran" och den var bra :) Det bästa var i kyrkan, men jag kanske inte ska avslöja för mycket om det är folk som vill se filmen själva ;)
Det var mysigt i alla fall! :D

Nu har jag inte mycket mer att säga, förutom att jag ska gå och försöka sova.
Måste börja vända tillbaka på dygnet!
I natt somnade jag sex på morgonen och väcktes tolv av sms från anna så jag är ganska trött efter bara sex timmars sömn! :)


Vi hörs o syns!
puss&kram!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0