Det är dags för fredagsmyyyyys...

.... om det så är det sista jag göööör (8)
Snacka om att den reklamen sätter sig på hjärnan!

Träffade Anna när hon slutat jobbet, och fikade på ett helt öde Kungs - alla smarta människro passade antagligen på att vara ute i solen medans det är fint väder här!?

När vi fikat gick vi och köpte godis - som om fika vore nog lixom!? - och sedan gick vi till badhusparken och satt där i gräset och snackade och käkade godis i ett par timmar.

När vi tröttnat gick vi hem till mig och slappade liteoch letade sista minuten resor, vi hittade en för 2800 nått, men ja tycker de e för dyrt och anna försökte få mig att få skuldkänslor för att säga ja ändå. Jag vill iväg sjukt mycke, men inte om det kostar mer än typ 2200, för då e jag snål ;)
 sedan gick vi en promenad i en timma och sen stack hon hem :)

And that's my day!

Skolan börjar om tre dagar och jag orkar inte :(
Men sol skiner fortfarande ute och jag är glaad! :D (okej inte just nu eftersom det är natt, men regnet har inte kommit tillbaka än! )

Om några timmar kommer Gp, och jag funderar på att hålla mig vaken för att titta på sista minuten resorna i den, men vet inte om jag orkar! Nu vet ni det oxå ;)

*Godnattpuss*

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0