Ännu en jobbig dag...

Fy vad jag klagar, men hela dagen har varit sjukt jobbig.
Jag har inte kunnat andas genom näsan, och emellanåt har det kännts som om jag rullat runt i en hög med småspik för att jag är så trött i kroppen!

Annars har dagen inte tillfört särskillt mycket.
Jag hittade en nyckelpiga i Carros hår, så jag satt och lekte med den ett tag.
Det var nog det mest intressanta! :)

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera, och när jag väl gör det skrämmer jag nog snarare iväg folk mer än lockat hit dem genom att skriva om en massa äckliga saker jag har för mig xD

Puss och kram (fast vi hoppar nog över det, för jag kanske smittar??)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0