träningsvärk på g

Det var ett tag sen ja bloggade sist.. Vet inte varför men har inte suttit så mycke vid datan under helgen.

Idag hade jag ingen spanska, så jag gick och tog min andra twinrix spruta inför Turkietresan och sedan gick jag och Jossan och gymmade. Vi var lite förvånade över att våran käre vän "Fredrik" inte var där och spände musklerna.
- Han ör alltid där och tar typ 30 kilo mer än vad han borde, så han måste resa sig för att få ner tyngderna. Det roliga är att han alltid tittar på mig o Jossan typ för att se i fall vi tittar på han, och självklart tittar vi och snackar om hur jäkla för mycke han tar o hur mycke vi stör oss på han, men ja tror att han tar de att vi tittar på fel sätt...

Lilla underbara Hv var alldeles totalt underbar som vanligt idag.. *Lyssna efter ironin i mitt skrivade!*

Jag överlevde första dan i denna hämska vecka utan att genom att skuta upp svenska redovisningen ett tag, och genom att inte ha någon spanska eller gympa! sjukt skönt! :D Eller vi hade gympa, men vi stod oombytta o spelade pingis..

Puss! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0