Malaria kyckling!?

Dagen har varit ganska annorlunda, men ändå ganska lugn.

Det började med en helt okej engelskalektion och fortsatte med matteprov, som gick ganska bra tror ja!

Efter det var det lunch, och dagens lektioner var över. Kvar var bara att titta på treornas PA arbeten och det började inte fören en timma senare så jag passade på att halvsova lite. Blev lite störd, men annars va de skönt. :P

Vi tittade på bilder och bakböcker som treorna gjort, och fyllde i en lapp med vad vi tyckte om dem. Efter det var de en o en halv timma tills filmerna skulle börja och vi gick till kungs för att fika. -Fast ja hoppade över fikat o va bara sällskap.

Jag och Carro gick tillbaka till skolan för att se projektfilmerna eftersom vi va de enda som va intressertade och de va kul att se dem! Vissa va bra, andra knäppa och endel bara tråkiga. Men lite nya ideer har ja allt fått inför nästa år.

Efter filmerna gick jag hem, för att sätta mig och käka mellanmål o titta på Mtv på alla jäkla bortskämda ungar i my super sweet sixteen o sen på The Hills. Efter det lagade ja middag o under middan fick jag en underbar kommentar av min syster som hade ont i magen.
"Det är säkert malaria i denna kycklingen" haha jo men visst det tror jag oxå, det är ju kycklingar som brukar bita i folk o suga blod.. eller va det myggor du menade?

Jag fick mig ännu ett skratt av GP:s God morgon!
"Nya svinigheter väntas när dokusåpan Pig Brother nästa vecka kablas ut på internet av österrikiska bönder. Under sex veckors tid ska närgångna webbkameror dygnet runt följa fyra små griskultingar och deras liv i stian. Naturligtvis har griskultingarna Piggy, Lilly, Pauli och Freddie också varsin blogg. Detta ingår i en matfestival i helfenberg."

Haha de bloggerna skulla jag gärna vilja läsa! fast de är antagligen på Österrikiska!?
Kul program oxå, titta på griskultingar är ju så intressant. Undrar hur höga tittarsiffror de kommer att få!

Snart fulländas min dag med ett program av Ugly Betty och Desperate. Tisdagens höjdpunkt! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0