Riktigt kaffe

Äntligen kom jag ut och övningskörde igen! Första gången på ett bra tag, o ja måste verkligen komma igång nu om ja ska fåkörkortet någon gång!

Dagen har varit ganska okej, och imorgon ska jag till doktorn, så jag slipper spanskan! Riktigt skönt.

Jag har inget dirrekt intressan att skriva om. Jag är riktigt besviken på Starbucks som tänker öppna en affär i Jönköping, men inte i Göteborg. Starbucks har ju världens godaste kaffe! Jag är kär i deras vita mocha latte! :D
Nu får de faktiskt ta och dra sig till Götet oxå, för vi behöver lite riktigt kaffe som inte är över sött som coffehouse kaffe är.


Min vita mocha latte o Jojos varma choklad från Paris <3

Kommentarer
Postat av: Emmasipemmasipopp

starbucks<3

2009-04-23 @ 18:32:38
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0