Back to school

Så var jag hemma i Sverige igen. Jag älskar att resa, men de e alltid lika skönt att komma hem och träffa alla igen, och att ha alla sina saker när man behöver dem. Speciellt saker som sin egen säng, vatten ur kranen och hela garderoben känns sjukt skönt istället för en säng med en för platt kudde, flaskvatten och bara ungefär sju olika par kläder att välja på.

Idag var det skola igen efter lovet. Skoj att se alla igen, fast hade ju hellre gjort de nån annanstans än i skolan såklart..
Vi fick börjat klippt på våran reklam som går åt skogen, och jag tror inte att han kommer vilja lägga upp den på sin hemsida. Nu har vi i princip bara musiken och loggan kvar och sen är den äntligen klar!

Nästa vecka har vi sjukt mycke saker att göra! Allting hopar sig just nu, och på fredag ska gympa arbetet vara klart som ja inte har en aning om hur det egentligen ska vara, så ja bara gör nått så får det bli bra. Det är ju inte dirrekt så att jag satsar på mer än G i de ändå!


Något i princip varje dag! Förrutom onsdan. Okej att allt inte har med skolan att göra, men ja måste ändå komma ihåg att hinna med allt! Har jag glömt nått, får ni gärna säga till - snart kommer jag få en hjärtattack.

Redovisningen på måndag kommer skita sig totalt. Jag har inte hittat fakta om de ja ska snacka om och ja måste hinna lära mig det oxå.. Jag kan inget på matteprovet än, fattar nada!
Och spanskan.. den vill ja inte ens tänka på! Det känns som om ja inte minns nått alls, och Boel kommer fatta hur dålig ja egentligen e o sänka mig.

Nog ihjälstressat. Till helgen efter där har jag i alla fall lite trevliga saker att se fram emot, och jag har även denna trevliga veckan på mig att förbereda mig, och gör jag det? - Nej??

För nu ska ja strax se på Ugly Betty o sen två avsnitt av Desperate!

Jag får helt enkelt göra det imorgon.. *mummel*



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0